Marketingový pracovník/pracovnice
Děkan fakulty životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na obsazení místa marketingový pracovník/pracovnice
Počet volných míst: 1 místo
Výše úvazku: 100 % zákonné pracovní doby (dle dohody viz níže)
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Fakulta životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem
Termín podání přihlášky: pozice je otevřená do doby, než se najde vhodný kandidát/kandidátka
Co od marketingového pracovníka/pracovnice očekáváme:
- Angličtinu na úrovni minimálně B2 (bude ověřeno).
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Dobré komunikační schopnosti – zkušenost s psaním textů v českém i anglickém jazyce bez pravopisných a stylistických chyb.
- Příjemné, reprezentativní a profesionální vystupování.
- Znalost marketingového prostředí – online i offline. Zapálení pro digitální marketing a orientaci v prostředí sociálních sítí se zaměřením na cílovou skupinu uchazečů o studium.
- Základní schopnosti práce s grafikou.
- Zkušenosti v oblasti tvorby foto a video podkladů (v ideálním případě si bude velkou část podkladů tvořit sám), zkušenosti s editací foto a video materiálů.
- Zkušenost s analytickými a marketingovými nástroji (např. Google Analytics, Facebook Business Suite, Canva, WordPress a další). Případně lze zaškolit nebo zajistit školící kurzy.
- Zodpovědný a samostatný přístup k práci, vizuální a estetické cítění.
- Schopnost týmové práce.
- Kreativitu – neustále hledání nových směrů k popularizaci fakulty.
- Focus na kvalitu a dodržování termínů.
- Řidičské oprávnění skupiny B.
- Flexibilitu – je předpoklad vícedenních služebních cest.
Náplň:
- Kompletní správa všech mediálních a marketingových kanálů a tvorba podkladů pro zveřejňování 4-6× týdně (sociální sítě FB, Instagram, X).
- Tvorba příspěvků na Youtube, LinkedIN, tisk, televize… Aktivní vyhledávání vhodných kanálů v offline světě.
- Správa a komunikace s inzertními portály.
- Zajištění tvorby podkladů (texty, obrázky, videa – mámení témat z akademiků…) pro webové stránky fakulty (min 2x týdně zpráva o aktivitách fakulty).
- Vytvoření dlouhodobé marketingové strategie (vizuální identita, cíle krátkodobé i dlouhodobé).
- Analýza výkonu kampaní, optimalizace dle stanovených cílů.
- Spolupráce na přípravě propagačních materiálů a promo předmětů.
- Spolupráce při tvorbě podkladů pro reklamní kampaně přijímacího řízení.
- Účast na konferencích a veletrzích, poradách a networking v rámci ČR (Gaudeamus, Veletrh vědy, Technodays, Výstava vzdělávání apod.).
- Spolupráce při přípravě a organizaci propagačních akcí typu Noc vědců, Den otevřených dveří apod.
- Přímá podřízenost proděkanovi pro vnější vztahy.
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu, možnost home-office (pracovní vytížení s ohledem na průběh akademického roku).
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském a týmovém kolektivu.
- Zázemí moderně vybavené univerzity.
- Možnost účastnit se školení a vzdělávacích kurzů.
- 6 týdnů dovolené a další benefity, např. příspěvek na stravování a penzijní připojištění, univerzitní rekreační zařízení, Pluxee karta, volný vstup do posilovny ve sportovní hale PF a jiné.
Požadované dokumenty v přihlášce:
- Aktuální CV.
- Doklad o dosaženém vzdělání.
- Motivační dopis (stručné zhodnocení, proč právě vy jste nejvhodnějším kandidátem na tuto pozici).
- Návrh nápadů/námětů, jak zlepšit PR fakulty s ohledem na aktuálně dostupné kanály v rozsahu max. jedné strany A4.
Přihlášku s povinnými přílohami zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu personalni@ujep.cz.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem aktivně podporuje genderovou rovnost, rozmanitost a začlenění a podporuje přihlášky ze všech částí společnosti.