Marketingový pracovník/pracovnice
Děkan Fakulty strojního inženýrství Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na obsazení místa marketingový pracovník/pracovnice
Počet volných míst/Pozice/Obor činnosti:
1/marketingový pracovník/pracovnice
Výše úvazku: 50 – 100 % zákonné pracovní doby s možností i na DPP
Místo výkonu práce: Fakuta strojního inženýrství UJEP v Ústí nad Labem
Požadavky:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Angličtina na úrovni minimálně B2
- Schopnost psaní i mluvení bez pravopisných a stylistických chyb.
- Výborné dovednosti v českém i anglickém jazyce pro tvorbu tiskových zpráv, článků, odpovědí na dotazy médií a dalších textů.
- Reprezentativní a profesionální vystupování.
- Zkušenost s online a offline marketingem, zvláště v oblasti digitálních kampaní a komunikace na sociálních sítích.
- Znalost marketingových a analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Business Suite, Canva, WordPress).
- Základní grafické schopnosti a zkušenosti s editací foto a video materiálů.
- Schopnost připravit a spravovat obsah na webových stránkách a profilech fakulty na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Instagram).
Osobnostní vlastnosti:
- Samostatný a zodpovědný přístup, vizuální a estetické cítění.
- Schopnost pracovat v týmu a přicházet s kreativními nápady na popularizaci fakulty.
- Flexibilita a schopnost efektivního plánování času.
- Řidičský průkaz skupiny B.
Hlavní odpovědnosti:
- Vytváření a implementace komunikační strategie fakulty pro vnější i vnitřní komunikaci s jasně definovanými cílovými skupinami a efektivními způsoby komunikace.
- Správa marketingových kampaní na podporu náboru studentů a prezentaci výzkumných projektů.
- Tvorba a distribuce propagačních materiálů jako brožury, letáky, plakáty a reklamní předměty.
- Aktualizace webových stránek s novinkami a aktuálními informacemi.
- Správa a rozvoj profilů fakulty na sociálních sítích, monitoring zpětné vazby.
- Plánování, organizace a propagace fakultních akcí (Dny otevřených dveří, Noc vědců, Gaudeamus, exkurze, semináře, workshopy).
- Monitoring účinnosti PR a marketingových aktivit, analýza výsledků kampaní a doporučení pro zlepšení budoucích strategií.
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu, možnost částečného home-office.
- Možnost školení a kurzů, účasti na workshopech a pracovních stážích.
- Moderní a příjemné zázemí s možností zaměstnaneckého stravování a dalších benefitů.
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
- Výběrové řízení proběhne osobně.
- Uchazeč na VŘ stručně představí své dosavadní profesní působení a nastíní vize v případě zaměstnání na daném pracovišti.
- Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, a to i bez udání důvodu.
Přihlášky s profesním životopisem, kopií (či scanů) dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, návrh nápadů/námětů, jak zlepšit PR fakulty s ohledem na aktuálně dostupné kanály v rozsahu max. jedné strany A4, čestné prohlášení o bezúhonnosti zasílejte do 31.12.2024 na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem; e-mail: email: personalni@ujep.cz